Garantie en Klachten

Garantie:

OLB Online leeft de conformiteitseis uit de wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je kunt verwachten dat een product, die door ons geleverd is, naar redelijke verwachting fungeert. 
Het is in sommige gevallen, zoals schoenen, lastig om een precieze garantietermijn aan te geven. Een schoen van een topsporter wordt namelijk veel intensiever en met meer kracht gebruikt dan van een recreant. Hierdoor zullen wij in sommige gevallen een artikel eerst moeten bekijken voordat we kunnen vaststellen of het artikel naar behoren heeft gefunctioneerd of niet. 

Mocht je een klacht hebben op een product dan raden we je aan om de instructies van het retour zenden op deze site te volgen. 
Wij zullen dan zo snel als dat mogelijk is tot een oplossing komen.

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@olbsports.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.